V dnešním článku se budu věnovat dalšímu fenoménu, který proniká i do jiných kanálů internetového marketingu, sociálním sítím. Ačkoli se odborníci i laická veřejnost liší v názorech na jejich vliv na prodejní výsledky, snad nikdo nemůže pochybovat o (takřka) revoluční úloze Facebooku, Twitteru a dalších sociálních sítí v otázce změny způsobu online komunikace.
Co konkrétně přináší jejich implementace do emailingové kampaně?
- Důležitá zpětná vazba: Integrací social media pluginů do vaší kampaně máte možnost komunikovat se svými zákazníky také na jiných platformách.
- Šíření vašeho obsahu: Díky funkci sdílení jsou sociální sítě ideálním prostředkem pro akvizici nových zájemců o vaše produkty či služby.
- Lepší znalost vlastních zákazníků: Přidáním dalších údajů o aktivitách vašich současných či potenciálních zákazníků na sociálních sítích se dále zvyšuje šance na přesnější zacílení na konkrétního uživatele během příštích kampaní.
- Větší atraktivita vaší značky: Propagace na sociálních sítích obecně zvyšuje oblíbenost vašeho brandu mezi dalšími uživateli a každý online kanál včetně e-mailingu by tomu měl být nápomocný.
A „NE“ argumenty? Nenapadly mě dodnes žádné. Vhodným umístěním odkazů v e-mailingu nijak nezasahujete do jeho hlavního sdělení a naopak dáváte více příležitostí každému uživateli dále tento obsah šířit či hodnotit. Sociální sítě jsou však zároveň výzvou pro každou firmu. Naučit se komunikovat se svými fanoušky a docílit tak důvěry ve firemní brand a tím i lepších obchodních výsledků. Dokonale tedy doplňují výkonnostní e-mailing, nikoli však vytěsňují či s ním konkurují, jak často píší jejich zarputilí odpůrci.
Chcete poznat tipy, jak do vašeho e-mailingu integrovat sociální sítě? Přihlaste se na individuální konzultaci Champions’Mail a čtěte naše rady na blogu.